Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 99€(και μεχρι 10kg)

Έως 10 ATOKEΣ ΔΟΣΕΙΣ για αγορές άνω των 100€

Προϊόντα Επίσημων Αντιπροσωπειών

ΠΡΟΪΟΝΤΑΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΕΓΓΥΗΣΗ
Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από την εγγύηση των αντίστοιχων ελληνικών αντιπροσωπειών.


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Στο κατάστημά μας www.papadellis.com.gr, θέλουμε να έχετε μια ευχάριστη διαδικτυακή εμπειρία, γι’αυτό και τηρούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών σύμφωνα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των αντιπροσωπειών των προϊόντων που εμπορευόμαστε.


Επιστροφές
Επιστροφές γίνονται δεκτές μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία παραλαβής τους και πιο συγκεκριμένα:
Για να γίνει δεκτή μία επιστροφή πρέπει να υπάρχει το παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) και απαραίτητα το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή :
1. Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο.
2.Να έχει την πλήρη αρχική συσκευασία του και η συσκευασία να είναι άθικτη (κλειστή).
3.να μην έχει ταλαιπωρηθεί/αλλοιωθεί η συσκευασία του.
Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης, με δική του χρέωση, φροντίζει για την αποστολή του προϊόντος στο κατάστημα ώστε να πιστωθεί σε εκείνον
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, ο πελάτης φέρει την ευθύνη για τη μη απώλεια και ασφαλή επιστροφή του στην επιχείρηση. Για το λόγο αυτό συνίσταται η επιλογή αξιόπιστων και υπεύθυνων μέσων διακίνησης (courier, πρακτορεία, συστημένα μέσω ΕΛΤΑ).


Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που το προϊόν παρουσιάζει λειτουργικό πρόβλημα τις πρώτες 7 ημέρες, ο πελάτης θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσει με το κατάστημά μας και αφού διαπιστωθεί το πρόβλημα από την εταιρία-προμηθευτή του προϊόντος με έλεγχο από εξουσιοδοτημένο από την αντίστοιχη αντιπροσωπεία τεχνικό για να αποκλειστεί το ενδεχόμενο εσφαλμένης χρήσης και δώσει την έγκρισή της, τότε γίνεται η αλλαγή του. Τα έξοδα αποστολής σε αυτή την περίπτωση βαρύνουν την εταιρία.
Μετά την παρέλευση των 7 ημερών, αλλαγή ελλαττωματικών προϊόντων γίνεται μόνο έπειτα από εξέταση, επιβεβαίωση και έγκριση από εξουσιοδοτημένο service της αντίστοιχης επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής χρεώνονται στο κατάστημά μας σε περίπτωση ελλαττωματικών προϊόντων (τις 7 πρώτες μέρες από την παραλαβή) ή δικού μας λάθους ενώ σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.


Λάθος αποστολή
Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος από την Εταιρία ή από τους προμηθευτές-συνεργάτες αυτής, ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός 7 ημερών από την παραλαβή του. Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει ανοιχθεί και να επιστραφεί άθικτο. Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρία και η αποστολή του σωστού προϊόντος γίνεται με χρέωση της εταιρίας.


Χτυπημένα
Συνιστούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους, ότι αυτά είναι σφραγισμένα και η συσκευασία άθικτη χωρίς εμφανή ελαττώματα.
Για τις περιοχές της Λέσβου που η παράδοση γίνεται από φορτηγό και υπαλλήλους του καταστήματός μας, όλες οι συσκευές αποσυσκευάζονται και ελέγχονται από τον πελάτη πριν την υπογραφή της παραλαβής. Σε περίπτωση εντοπισμού χτυπήματος, το προϊόν παραλαμβάνεται επιτόπου προς επιστροφή. Αναφορά χτυπήματος μετά την παραλαβή και απομάκρυνση των μεταφορέων μας, δεν μπορεί να γίνει δεκτή.
Σε περίπτωση που παρεμβάλλεται πρακτορείο μεταφορών, ο πελάτης πρέπει να ανοίξει και να ελέγξει το προϊόν πριν υπογράψει το δελτίο αποστολής, ώστε να μην συμμετέχει στην ευθύνη πιθανώς χτυπημένου προϊόντος. Η εταιρία είναι υποχρεωμένη να διευθετήσει το θέμα σε συνεννόηση με το πρακτορείο και την προμηθεύτρια εταιρία. Ο πελάτης, εφόσον δεν έχει υπογράψει, διατηρεί πλήρως το δικαίωμά του για αλλαγή του προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων του. Αν ο πελάτης υπογράψει ότι παρέλαβε τα προϊόντα εντάξει από το πρακτορείο μεταφορών ή courier ,τότε αναφορά χτυπήματος μετά την παραλαβή ,δεν γίνεται δεκτή.
Δικαίωμα υπαναχώρησης : Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει το/τα προϊόν/προϊόντα που αγόρασε χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου επιστροφής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του/τους. Στο ενδεχόμενο αυτό ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής.
Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν. Αυτό σημαίνει ότι ναι μεν, μπορεί να έχουν αποσυσκευαστεί, η εξέτασή τους όμως έχει περιοριστεί στη συνήθη εξέταση που γίνεται στο φυσικό κατάστημα για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών τους και δεν φέρουν κάποια φθορά. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή είναι η ύπαρξη της συσκευασίας ατόφιας και άφθαρτης καθώς και των παρελκομένων.
Η εταιρεία μας επιστρέφει το αντίστοιχο αναγραφόμενο στην απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο ποσό μόλις λάβει πίσω το/τα προϊόν/προϊόντα, χρησιμοποιώντας για την επιστροφή αντίστοιχο μέσο με αυτό που επέλεξε ο πελάτης αρχικά για τη συναλλαγή.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης, δικαίωμα που ισχύει για τις εξ αποστάσεως αγορές, δεν εφαρμόζεται στην περίπτωση παραλαβής από το φυσικό μας κατάστημα. Επιπλέον, παύει να ισχύει στις περιπτώσεις που ο πελάτης έχει προβεί σε ενέργειες πέρα από τη συνήθη εξέταση που θα γινόταν στο φυσικό κατάστημα για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών τους, π.χ.έχει θέσει σε λειτουργία ένα πλυντήριο ή έχει εγκαταστήσει ένα κλιματιστικό. Τέλος, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για συσκευές που φέρουν λογισμικό και έχουν αποσυσκευασθεί, π.χ. τηλεοράσεις.
Ο πελάτης προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία μας για την απόφασή του γραπτώς με επιστολή του μέσω ταχυδρομείου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εντός της ως άνω προθεσμίας. Εάν ο πελάτης αποστείλει ηλεκτρονικώς τη δήλωσή του για υπαναχώρηση, η εταιρεία μας θα του διαβιβάσει πάνω σε σταθερό μέσο (π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής του.
Επιπλέον, ο πελάτης οφείλει να στείλει πίσω στην εταιρεία μας τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε στην εταιρεία ότι υπαναχωρεί.
Σύμφωνα με τον νόμο, εξαιρούνται του δικαιώματος υπαναχώρησης "αγαθά τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής". Ενδεικτικό παράδειγμα τέτοιας περίπτωσης αποτελούν τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας, π.χ.ξυριστική μηχανή, αποτριχωτική μηχανή, επαναφορτιζόμενη οδοντόβουρτσα κ.α..
 

Newsletter

Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του papadellis.com.gr και για την βελτίωση της online εμπειρία σας.
Επιλέξτε «Αποδοχή» ή «Ρυθμίσεις» για να ορίσετε τις επιλογές σας.